Ojoj

hejsan sry han inte skriva i går det vart så mycket att göra.Men nu är jag här i går såg jag och Endre såg Avatar

jag må säga det var en jätte bra film,Värd att se om man säger så.

jag kom nyss hem sov hos Endre i natt,
först var vi på bion sen efter det åkte vi hem till Endre och såg på Brüno sen en djävul till flickvän. tror jag den heter,dom var bra filmer båda två.

Den bästa var lungt Avatar vi såg den i 3D men får säg det var inte så mycket 3D i filmen men den var ändå bra tycker jag iaf.

Just nu:
så kom jag just hem tog tåget från Endre halv 3 men var hemma kl halv 4a,för innan jag gick hem så gick jag och handlade mjölk,måste ha det till maten ikväll.
Och ja jag är fortfarande förkyld synd men sant.Nu kan jag knappt andas.
hoppas det går över till nyår.

nu ska jag typ sova lite eller ja ska se en film men ni får ha det bra kommer skriva mer senare,

Xoxo

Kommentarer
Postat av: Linda - du vet att du vill kolla ;)

åh, den filmen ska ja se i veckan som kommer nu :D hoppas den är bra då !

2009-12-27 @ 16:12:45
URL: http://misspeerfect.blogg.se/
Postat av: Anonym

gud vad söt blogg =) Jag söker en "partner" som hjälper mig med min blogg, och har ett intresse ;) Intresserad? :) Isåfall kontakta mig via hotmail eller kika in på min blogg =) Vem som helst som ser detta kan kika in =) kram caroline. alltidcarolinis.blogg.se PS. givetvis tjänar ni pengar på detta, 20% av det jag får.

2009-12-27 @ 18:51:34
Postat av: Melina

jag ska också se den snart :)

fin blogg :*

2009-12-28 @ 20:35:47
URL: http://ssolklart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0